УКРАЇНА

06:07

11.12

матеріали по темі:

Влада

Денної телереклами торговельних марок, під якими випускають алкоголь, не буде

0

Індустріальний телевізійний комітет має намір суворо стежити, аби всі без винятку дотримували Закону «Про рекламу». У першу чергу це стосується реклами в денні години торговельних марок, під якими випускають алкоголь. Уже найближчим часом подібні ролики мусять зникнути з вітчизняного ефіру. Як повідомляють «Подробности», про це вчора домовилися члени ІТК і керівництво парламентського комітету з питань свободи слова.

Нові правила гри на рекламному ринку діють наразі понад півроку. Але і вдень на екрані можна побачити рекламу води або шоколаду, які випускаються під тими ж торговельними марками, що й алкогольна продукція. Члени профільного парламентського комітету і керівники п’яти провідних телеканалів, що входять в ІТК, обговорювали цю проблему.

За словами народного депутата Юрія Артеменка, заборонено рекламу торговельних марок, під якими випускається алкогольна продукція: «Навіть якщо ці марки - шоколад, вода і так далі». Під час зустрічі законодавців і керівників телеканалів останні висловили згоду дотримуватися норм, які регулюють рекламу алкогольної продукції. «Закон є закон. В законі є моменти, які дозволяли так чи інакше трактувати деякі пункти. Зараз є повна ясність», – сказав Владислав Ряшин, голова правління телекомпанії «Інтер».

Телевізійники і парламентарії також домовилися до кінця осені не змінювати закон про рекламу. Народний депутат Микола Томенко зауважив, що сьогодні недоцільно переглядати правила гри на рекламному телевізійному ринку. За його словами, важливо, щоб українські телеканали залишалися конкурентноспроможними порівняно з російськими, а доходи від реклами максимально вкладали у виробництво програм.

У липні 2003 року Верховна Рада ухвалила Закон України “Про рекламу”. Відповідно до закону, реклама тютюну і алкоголю заборонена на радіо і телебаченні, на перших і останніх сторінках газет і обкладинках журналів, зовнішніх рекламоносіях на транспорті. Закон також передбачає винятки: рекламу алкоголю дозволено на телебаченні з 23 години до 6 години ранку. А виробники тютюнової продукції можуть виступати спонсорами телепрограм, театральних і спортивних заходів.

Джерело: proUA

Теги:

Версія для друку
Погода
Погода у Києві

вологість:

тиск:

вітер:

Партнери портала

Price.ua - сервіс порівняння цін в Україні
Архів Експорт Інформатор Про нас / Контакти

   Copyright © 2016 Коментарі: Всі права захищені.

Яндекс.Метрика Система Orphus