УКРАЇНА

18:00

06.12

У мерії закінчили роботу над проектом стратегії розвитку Києва до 2025 року, який обіцяють винести на обговорення вже цього місяця. На основі підготовленої стратегії розвитку столиці до кінця року повинні представити і затвердити Генплан Києва

Стратегією передбачається, що територія столиці збільшуватися не буде, а для будівництва нового житла, за пропозицією архітекторів, будуть перепрофільовані промислові зони (розташовані, наприклад, на Рибальському півострові, у районах Центрального залізничного вокзалу і Дарниці), які займають п´яту частину території столиці, під житлове будівництво. Також це питання будуть вирішувати за рахунок знесення хрущовок, на місці яких з´являться 25-поверхові «свічки». Існуючі промислові підприємства поступово винесуть за межі міста. Це значно зменшить кількість шкідливих викидів. Нові торгово-розважальні, виставкові, бізнес-центри і готелі будуватимуться виключно на лівому березі.

У мерії також планують розвивати громадський транспорт: збільшити протяжність трамвайної та тролейбусної мереж (переважно на лівому березі), відкривати маршрути. При цьому схему руху хочуть розробити так, щоб людина могла дістатися в потрібне місце максимум за 30-40 хвилин, і побудувати метро на Троєщину. Для того щоб розвантажити дороги і позбавити киян заторів, у межах міста відповідно до стратегії розвитку мають з´явитися численні паркінги, де всі охочі зможуть залишити автомобіль і продовжити рух містом на тролейбусі, метро або трамваї.

Для вирішення питання зі скандальними будівництвами буде проведено зонування території Києва, де чітко буде вказано, де і що можна будувати.

За словами головного архітектора Києва Сергія Целовальника, минулий Генплан розроблявся без стратегії, через що багато із запланованого не вдалося реалізувати. «На даному етапі ми вже розуміємо, як і в якому напрямку буде розвиватися місто. А розвивати ми його будемо як культурний центр Європи, зберігши історичне обличчя Києва і зробивши його «зеленою» столицею, для чого скоротимо шкідливі викиди за рахунок зменшення автомобільного потоку. Але все це почнемо реалізовувати лише після Євро-2012», - підсумував Целовальник.

Фото з сайту realty.lenta.ru

Джерело: «Комсомольская правда в Украине»

Теги: генплан, Київ, стратегія розвитку, будівництво, Цельвальник

Версія для друку
Погода
Погода у Києві

вологість:

тиск:

вітер:

Партнери портала

Price.ua - сервіс порівняння цін в Україні
Архів Експорт Інформатор Про нас / Контакти

   Copyright © 2016 Коментарі: Всі права захищені.

Яндекс.Метрика Система Orphus