УКРАЇНА

12:36

24.10

Влада

Ющенко міг би зіграти героя-коханця, а Янукович - секретаря міському

0

Відомі українські професіонали, котрі займаються добором акторів для театру, кіно і реклами, судячи із зовнішніх даних п’яти основних кандидатів на посаду Президента України, визначили ролі, які ті змогли б зіграти, будучи акторами. Відповідні висновки кінознавців і режисерів опублікував журнал «Корреспондент».

Зокрема, у статті «Народний артист» журнал представляє думки кінознавця й асистента з кастингу Алли Самійленко, режисера Сергія Проскурні, режисера Владислава Троїцького, продюсера Романа Кіндрачука, директори агентства рекламної політики Олександра Лебедєва. Експерти за фотографіями визначали амплуа в різних жанрах п’ятьох кандидатів у Президенти України – Олександра Мороза, Петра Симоненка, Наталі Вітренко, Віктора Януковича і Віктора Ющенка.

Відповідно до висновків експертів, О.Морозу найбільше б пасували ролі сільського вчителя, голови колгоспу у фільмі часів перебудови. Водночас, експерти вважають, що в Голлівуді О.Мороз міг би стати успішним комедійним актором, як от Леслі Нильсен (фільми «Голий пістолет», «Гарячі голови»). Щодо реклами, те О.Мороз успішно міг би рекламувати «справжній чоловічий напій», наприклад, горілку, або приваблювати своєю схиляючою до довіри зовнішністю клієнтів «Телемагазина».

Щодо П.Симоненка, то експерти вважають, що він успішно підійшов би на роль «нового українця» - у ньому відчувається любов до влади, «хрещеного батька», а також – офіцера у відставці чи актора на пенсії. Водночас експерти вважають, що роль П.Симоненка радше за все була би роллю другого плану. Експерти побачили в П.Симоненкові героя «цинічного, але дрібного», «в’їдливого і жовчного», що також «вічно скаржиться». Рекламісти вважають, що П.Симоненко рекламував би щось червоне, наприклад, кетчуп.

Образ Н.Вітренко експерти «неподільно» пов’язали з радянським кінематографом: партійний працівник, співробітник ЖЕКу, начальник гардероба – будь-яка людина при владі, що полюбляє її демонструвати. У той же час один з експертів заявив: «Які очі! Яка напруга, яка сила! Таку зовнішність варто використовувати не в комедії, а тільки в трилері». Що до реклами, то продуктом для успішної реклами Н.Вітренко був би лак для волосся.

В.Януковича експерти побачили в образі городничого з «Ревізора» або магната, секретаря міському, чи літнього лікаря, що спокушає молоденьких медсестер, чи навіть злого мага в жанрі фентезі – тільки зачіску змінити. Експерти вважають, що на телебаченні успіх В.Януковичу був би забезпечений: «його стихія – серіали, а найбільш вдячна публіка – жінки бальзаківського віку», вважають вони. Рекламісти думають, що В.Янукович виглядав би переконливо, рекламуючи сухі будівельні суміші, а також охоронні системи й автосигналізації.

Щодо В.Ющенка експерти вважають, що його амплуа – улюбленець долі і герой-коханець, йому були б до снаги ролі з тонкими ліричними стосунками між чоловіком і жінкою, або ж хлопця з робітничої околиці і його шляхом у велике життя. Також, на думку експертів, він міг би зіграти Штірліца. У Голлівуді В.Ющенко міг би знятися в блокбастері або ковбойському фільмі. У рекламній індустрії В.Ющенкові також могли б дістатися солідні ролі – реклама банків, депозитних внесків або пенсійного обслуговування. Ще, вважають експерти, В.Ющенко міг би з успіхом рекламувати чай, біодобавки, вітаміни, з розрахунком на цільову аудиторію «чоловіки, трохи за...».

Джерело: proUA

Теги:

Версія для друку
Погода
Погода у Києві

вологість:

тиск:

вітер:

Партнери портала

Price.ua - сервіс порівняння цін в Україні
Архів Експорт Інформатор Про нас / Контакти

   Copyright © 2016 Коментарі: Всі права захищені.

Яндекс.Метрика Система Orphus