УКРАЇНА

00:09

22.09

Влада

Томенко: Янукович перетворив біг-борди на біг-морди

0

Голова парламентського комітету із свободи слова Микола Томенко заявляє, що виборча кампанія Януковича привнесла неологізми в українську лексику.

«Кампанія залишила визначений лінгвістичний відбиток і дала багате підґрунтя для оригінальних ідей», - заявив Томенко, слова якого цитує прес-служба центрального штабу Ющенка.

«Відповідно до самих скромних підрахунків експертів, така велика кількість зовнішньої реклами, що уже місяць радує громадян нашої держави, мало було б перевершити встановлений законом виборчий фонд у 10,2 мільйони гривень. Тепер цікаво довідатися, що з цього приводу скаже ЦВК», - розповів Томенко.

Однак «родзинкою» агітплакатів Януковича він називає не їхню кількість, а їхній зміст і форму. «Значну частину площі рекламного плаката займає зображення обличчя кандидата на посаду президента Януковича. І мудрий український народ уже встиг відреагувати: великі рекламні щити, що раніше називалися іншомовним словом «біг-борди» тепер з подачі Януковича нарекли «біг-мордами», - повідомив Томенко.

«У принципі, така колізія - це певний позитив рекламної кампанії Януковича, адже кандидат, що припускається в одному слові по дві помилки, став співавтором неологізму в українській мові», - сказав Томенко.

Джерело: proUA

Теги:

Версія для друку
Погода
Погода у Києві

вологість:

тиск:

вітер:

Партнери портала

Price.ua - сервіс порівняння цін в Україні
Архів Експорт Інформатор Про нас / Контакти

   Copyright © 2016 Коментарі: Всі права захищені.

Яндекс.Метрика Система Orphus