УКРАЇНА

08:36

23.09

Влада

Ще три канали оприлюднили ціни на політрекламу

0

Телекомпанії «ТЕТ», «Тоніс» і Перший національний (УТ-1) визначили ціну за секунду показу політичної реклами в їхньому ефірі під час виборів Президента-2004 у розмірі від 4 до 66 грн/сек, залежно від часу показу, повідомляють «Українські Новини».

Перший національний оцінив 30 секунд показу реклами в період з 18:00 до 23:00 у 1984,6 гривні.

З 9:00 до 18:00 30 секунд на УТ-1 будуть коштувати 606,43 гривні, уночі з 1:20 до 05:59 - 165,39 гривні.

«ТЕТ» установив ціну за секунду політреклами на рівні 4,07 гривні незалежно від часу показу.

При цьому телеканал обмовляє, що остаточна вартість розміщення ролика корегується пропорційно кількості аудиторії, яка його перегляне.

«Тоніс» порахував, що секунда політичної реклами в його ефірі коштуватиме 12,13 гривні.

Нагадаємо, що «1+1» установив ціну за секунду показу політичної реклами від 8,3 до 399,6 грн/сек, зафіксувавши найвищу ціну серед національних каналів.

«Інтер», «Новий», СТБ і 5-й канал установили ціни за секунду показу політичної реклами в їхньому ефірі на час виборів Президента-2004 у діапазоні 0,1 – 375 грн/сек.

ICTV установив тариф від 1 гривні до 42 гривень.

За календарним планом виборів, агітація за кандидатів в Президенти починається наступного дня після реєстрації кандидата на посаду Президента Центвиборчкомом і закінчується опівночі 29 жовтня.

Вибори призначено на 31 жовтня.

Джерело: proUA

Теги:

Версія для друку
Погода
Погода у Києві

вологість:

тиск:

вітер:

Партнери портала

Price.ua - сервіс порівняння цін в Україні
Архів Експорт Інформатор Про нас / Контакти

   Copyright © 2016 Коментарі: Всі права захищені.

Яндекс.Метрика Система Orphus