УКРАЇНА

04:16

25.05

Влада

Українські олігархи почали полювання на Парфьонова

0

В Україні стрімко поширюються чутки про те, що звільнений ведучий програми «Намедни» (НТВ) Леонід Парфьонов прийме пропозицію роботи від одного з українських каналів. Особливо наголошено, що реалізація цієї ідеї вигідна напередодні президентських виборів.

Припущення про те, що особою Леоніда Парфенова міг зацікавитися хтось з українських медіамагнаів виглядає не таким вже і фантастичним: яскравим прикладом для аналогій є працюючий на ICTV російський телеведучий Дмитро Кисельов, програма якого «Докладно з Дмитром Кисельовим» є досить рейтинговим продуктом не тільки на рідному телеканалі, але й порівняно з продукцією інших українських загальнонаціональних телекомпаній. Тому, стосовно конкретних припущень, то однією з найбільш ймовірних є версія про прихід Парфьонова на один з каналів зятя українського президента Віктора Пінчука (він контолює ICTV, СТБ, «Новий», М1).

Однак не виключено, що проблемою працевлаштування Парфенова піклуватимуться і керівники каналів «1+1», «Інтер» чи «ТЕТ», що активно розвивається. Ці телекомпанії, на думку експертів, підконтрольні СДПУ(о), лідер якої Віктор Медведчук є головою президентської адміністрації.

Напередодні виборів президента-2004 і Пінчуку, і Медведчуку важливо знайти додаткові могутні важелі впливу на виборців. Телебачення є одним з таких важелів, при цьому раптове звільнення Парфенова стало зручним випадком для проведення телеефірних нововведень: організація українського телепроекту з екс-ведучим однієї із найпопулярніших російських програм «Намедни» може гарантувати стовідсотковий успіх цій ідеї.

Крім того, йдеться й про чималі гроші: «Намедни» щорічно приносила каналові НТВ від 10 до 15 мільйонів доларів. За даними газети «Коммерсантъ», хвилина реклами в програмі коштувала до 13 тисяч доларів. Сума зборів тільки за одну програму, на думку експертів, могла досягати 300 тисяч доларів. На долю програми Леоніда Парфенова припадало п’ять-сім відсотків усіх рекламних надходжень НТВ.

У цьому контексті поява Парфенова в українському телеефірі могла б серйозно посилити конкуренцію між ведучим учасником телевізійного ринку реклами – «Інтером» (відповідно до моніторингу «Ділового тижня» 2003 року частка каналу в загальному рекламному бюджеті телеринку становилаа 28,3%), Студією «1+1» (25,4%) і ICTV (15,4%).

Джерело: proUA

Теги:

Версія для друку
Погода
Погода у Києві

вологість:

тиск:

вітер:

Партнери портала

Price.ua - сервіс порівняння цін в Україні
Архів Експорт Інформатор Про нас / Контакти

   Copyright © 2016 Коментарі: Всі права захищені.

Яндекс.Метрика Система Orphus