УКРАЇНА

08:01

11.12

матеріали по темі:

Влада

«Нібулон» спустив на воду перше судно, відроджуючи річковий флот

0

В Миколаєві у вівторок відбулися урочисті заходи у зв’язку зі спуском на воду судна «НІБУЛОН-001» - першого із 24 суден, які будує ТОВ СП «НІБУЛОН» в рамках інвестпроекту зі створення власного флоту.

Про це йдеться в повідомленні прес-служби, текст якого має в своєму розпорядженні «proUA».

Судно, побудоване ВАТ «Вадан Ярдс Океан», є баржею змішаного («річка-море») типу і призначене для перевезення сільгоспкультур Дніпром та іншими водними шляхами України, дедвейт - 4,5 тис. т. В цілому інвестпроект компанії «НІБУЛОН» на суму $150 млн. передбачає будівництво і придбання 14 морських та річкових буксирів, будівництво 7 елеваторів і річкових терміналів загальним обсягом зберігання зерна 300 тис. т (після введення до 1 липня 2010 року в експлуатацію другої черги підприємств ємкість елеваторів зросте в 2 рази).

Герой України, генеральний директор ТОВ СП «НІБУЛОН» Олексій Вадатурський заявив у зв’язку з цим журналістам: «Це вперше за роки незалежності України вітчизняна аграрна компанія замовила будівництво судів і таким чином відроджує річковий флот країни. Це украй важлива справа для всієї України та її економіки, перш за все, для АПК. Адже, ми не лише реанімуємо Дніпро як транспортну артерію країни і в цілому Дніпровський транспортний вузол. Завдяки здешевленню на 50-70 грн. транспортних витрат на кожній тонні при доставці зернових та олійних культур в порти економічний ефект для аграріїв центральних регіонів, які збирають 15-17 млн. т цих культур, складе майже 1 млрд. грн.! І це без яких-небудь дотацій держави. Ми піднімемо ринок, тому що й інші виробники будуть тягнуться до вищих цін. Ми порахували, що за результатами реалізації нашого інвестпроекту АПК щороку додатково отримуватимемо до 4 млрд. грн.!».

Планується, що обсяги перевезень зерна складуть більше 1 млн. т на рік. Наявність власного флоту дасть можливість компанії здійснювати також контейнерні річкові перевезення, потенціал яких - 18 тис. TEU.

У повідомленні наголошується, що створивши власний флот, ТОВ СП «НІБУЛОН» значно розвантажить транспортні магістралі. Найбільше виграють аграрії Черкаської, Полтавської, Дніпропетровської, Київської і Запорізької обл., через територію яких проходить Дніпровський транспортний вузол. Закупівельні ціни в цих регіонах наблизяться до цін морських портів України.

У подальших планах компанії - амбітні транспортні проекти, які передбачають використання власного флоту для доставки сільгосппродукції через Волгу і Каспійське море до Ірану або тим же шляхом з Казахстану до України, а також через Чорне море до Туреччини та Єгипту, через Дунай в Центральну Європу.

Вадатурський підкреслив, що для успішної реалізації даного інвестпроекту необхідна допомога держави, зокрема, при проведенні днопоглиблювальних робіт у руслі Дніпра в районі Дніпропетровська. Це перспективніше, на його думку, ніж, наприклад, поглиблення каналу «Дунай-Чорне море».

«Нас підтримують Міністерства агрополітики та юстиції, нас перевіряли і перевіряють Генпрокуратура і СБУ, у них немає зауважень до нашої діяльності. Проте, сьогодні, щоб щось не вирішити, треба «наїхати» на підприємство, щоб відпало бажання щось відроджувати. У нас є проблеми з Мінтрансом. Я зустрічався з прем’єр-міністром Юлією Тимошенко і говорив їй, що уявляю, які у мене будуть проблеми, коли я відроджуватиму Дніпро як судноплавну річку», - розповів. Вадатурський. Він також повідомив, що Ю.Тимошенко обіцяла вже найближчим часом провести нараду з усунення перешкод в діяльності ТОВ СП «НІБУЛОН».

Однією із застав успішності проекту Вадатурський бачить плідну співпрацю з ВАТ «Вадан Ярдс Океан». У будівництві барж беруть участь більше 600 співробітників і субпідрядників з інших суднобудівельних заводів країни. Гендиректор ВАТ «Вадан Ярдс Океан» Микола Романчук підкреслив, що завдяки замовленню «НІБУЛОНа» підприємство завантажене на 150%, а своєчасне фінансування дає можливість заводу здавати замовлення в найкоротші терміни.

«Це не просто баржа, це дуже складна споруда. Тут унікальне люкове закриття, вона повністю обладнана всіма механізмами, якіро-швартовочним комплексом, окрім цього, це судно типа «річка-море», судно льодового класу. Її водотоннажність 4,5 тис. т, і вона повністю готова працювати по Дніпру», - заявив він.

ТОВ СП «НІБУЛОН» - створено в 1991 році. Компанія - один з найбільших вітчизняних виробників і експортерів сільгосппродукції. Це єдина компанія з вертикально-інтегрованою структурою, яка працює за схемою «поле-порт». Загальні інвестиції компанії в аграрний сектор склали більше 3 млрд. грн. Завдяки ТОВ СП «НІБУЛОН», після довгострокової перерви, відкрилися нові ринки для експорту української сільгосппродукції - Єгипет, Ізраїль, країни Індокитаю. Партнери компанії - більше 5 000 малих і приватних підприємств, а також десятки тисяч сільгосптоваровиробників. З дня заснування компанію очолює Олексій Вадатурський - генеральний директор ТОВ СП «НІБУЛОН», Герой України.

Джерело: proUA

Теги:

Версія для друку
Погода
Погода у Києві

вологість:

тиск:

вітер:

Партнери портала

Price.ua - сервіс порівняння цін в Україні
Архів Експорт Інформатор Про нас / Контакти

   Copyright © 2016 Коментарі: Всі права захищені.

Яндекс.Метрика Система Orphus