УКРАЇНА

07:43

09.12

матеріали по темі:

Влада

У московському метро за допомогою «американського сала» намагаються прищепити неприязнь до Ющенка

0

У минулі вихідні в метрополітені Москви з’явилися рекламні банери із зображенням консервних банок та написом «Американське сало». Розробники кампанії - політтехнологи партії «Справедлива Росія» не приховують: банери покликані викликати у громадян України і Росії неприязнь до всього американського, зокрема «пов’язати американську експансію» «з кандидатурою Віктора Ющенка», пише «КоммерсантЪ-Украина».

Зокрема, на плакатах розміром 2х4 м, що виконані в стилістиці роботи Енді Уорхола «Суп Кемпбелл», намальовано шість консервних банок із зображенням американського прапора, написом «Американське сало» і переліком сортів продукту - «класичне», «в шоколаді», «під борщ». Ніяких додаткових відомостей, за винятком посилання на сайт vokr.ru, банери не містять.

У прес-службі метрополітену порадили звернутися з питаннями в рекламне агентство «Олімп», що розміщує всю рекламну продукцію в московській підземці. Там навідріз відмовилися повідомити як ім’я замовника рекламної кампанії «Американського сала», так і кількість розміщених ним банерів, пославшись на умови договору. Згідно офіційних розцінок «Олімпу», розміщення десяти щитів розміром 2х4 м на путніх стінах обходиться приблизно в 500 тис. крб. (106,5 тис. грн) на місяць.

Як пише видання, сайт vokr.ru виявився присвяченим руху «Воїни креативу», об’єднуючому політтехнологів і піарників, в цілях якого вказується «захист національних інтересів Росії в країнах ближнього і далекого зарубіжжя» «за допомогою креативу». На сайті розповідається, навіщо насправді потрібне «Американське сало": «Викликати незадоволеність у населення України проникненням дешевих неякісних американських продуктів харчування, а ще ширше - взагалі незадоволеність Америкою, зв’язати американську експансію в традиційні для України галузі з кандидатурою Віктора Ющенка». Для просування ідеї «Воїни креативу» пропонують створити фірму, яка дійсно б «купувала солонину в США і продавала її за викидними цінами» в Україні.

У свою чергу, координатор руху «Воїни креативу» Михайло Ковальов підтвердив, що «Американське сало» присвячене президентським виборам в Україні, дату яких найближчим часом належить визначити Верховній Раді. «Це кампанія з глибоким змістом, - заявив він. - Процеси, які проходять в братській країні, були ініційовані як процес демократії, а виявилися блефом. В «Американське сало» вкладається зміст, що такій великій і сильній країні, як США, вдається підміняти змісти у всіх країнах, де вона бере участь в політичному процесі».

Він пояснив: «У 2004 році американці активно займалися виборами на Україні, а ми - ні». І додав, що «газовий конфлікт зробив цю справу актуальнішою» і що «пора жорсткіше відстоювати свої інтереси». За словами Ковальова, Росії «стало складно вести справу з будь-якими українськими політиками» і на майбутніх виборах «можлива ставка на якусь нову фігуру».

Координатор руху також заявив, що найближчим часом кампанія з бюджетом в $9 млн. стартує в Україні, а презентацію «Американського сала» в московському метро пояснив так: «Російську громадську думку треба теж підготувати». Замовників «сала» він назвати відмовився, сказавши лише, що «це російська компанія, яка все координує, метро теж займалися вони», і додав, що «публічність організаторів не бентежить, вони не ховаються, а просто не хочуть себе афішувати до моменту появи продукції».

Як пише видання, автора серії книг «Воїни креативу» Михайла Ковальова називають одним з політтехнологів партії «Справедлива Росія».

Джерело: proUA

Теги:

Версія для друку
Погода
Погода у Києві

вологість:

тиск:

вітер:

Партнери портала

Price.ua - сервіс порівняння цін в Україні
Архів Експорт Інформатор Про нас / Контакти

   Copyright © 2016 Коментарі: Всі права захищені.

Яндекс.Метрика Система Orphus