УКРАЇНА

18:19

07.12

матеріали по темі:

Гроші

Український авіапром збираються корпоратизувати

0

Успіхи підприємств оборонно-промислового комплексу залежать від корпоратизації для створення інтегрованих структур

Про це повідомив президент ВАТ «Мотор Січ», народний депутат України В´ячеслав Богуслаєв Укрінформу. Як повідомив В´ячеслав Богуслаєв, це питання обговорювалося на нараді у першого віце-прем´єр-міністра Андрія Клюєва, присвяченій питанням розвитку авіабудування 29 квітня.

Приміром, за останні роки потенціал АНТК ім. «Антонова» вдалося розвинути за рахунок технічного переозброєння, комп´ютеризації процесу створення літаків та підготовки нових фахівців, - вважає пан Богуслаєв. І корпоратизація підприємств авіапрому вирівняє відносини концерну «Антонов» і російської ОАК, що саме по собі має великі перспективи. «У них у корпорації 30% приватного капіталу, а в нас 100% державний капітал», - додав народний депутат.

«Підготовлено проект закону про корпоратизацію всіх підприємств ОПК, із закріпленням 100% акцій у держвласності. Після корпоратизації будуть створюватися інтегровані структури», - пояснив президент ВАТ «Мотор Січ».

За його словами, це дозволить вирівняти становище, коли об´єднанню підприємств може перешкоджати різна форма власності. Він навів як приклад ВАТ «Мотор Січ» і ЗМКБ «Прогрес». «Як об´єднатися з КБ «Прогрес», якщо у нас різна форма власності, як оцінити вартість активів? Крім інтегрованої структури в літакобудуванні (діючий концерн «Антонов») ми бачимо інтегровану структуру в авіамоторобудуванні, вертольотобудуванні», - зазначив Богуслаєв. За його словами, щодо вертольотобудування планується створення холдингу, до якого увійдуть авіаремонтні підприємства Міноборони України з Конотопа, Севастополя, Луганська, що спеціалізуються на ремонті вертольотів, а також ВАТ «Мотор Січ».

В´ячеслав Богуслаєв також зазначив, що для розвитку галузі необхідні рішення українського уряду щодо відродження верстатобудування і створення власних технологій виробництва. "Поки у нас не буде власної української технології, ми всі зароблені гроші будемо відвозити на Захід», - пояснив він.

Для цієї мети, як повідомив В´ячеслав Богуслаєв, підготовлений закон про розвиток авіаційної технології. «Обов´язковою умовою функціонування інтегрованих структур є створення власної технології, - зазначив він. - Треба піднімати верстатобудування. Без власних технологій виробництва неможливий розвиток будь-якої галузі машинобудування».

Відповідаючи на запитання, чи можна сказати, що український авіапром в останні 2-3 роки демонструє успіхи і вихід з економічної кризи, Богуслаєв наголосив: «Обов´язково потрібно говорити». «Наприклад, виробництво Мотор Січ займає 60% в обсягах всього авіапрому України. Трохи відстає виробництво літаків, але випереджаємо інших зі створення нових зразків», - додав президент ВАТ« Мотор Січ».

 

Джерело: «УКРІНФОРМ»

Теги: оборона, корпоратизація, авіапром

Версія для друку
Погода
Погода у Києві

вологість:

тиск:

вітер:

Партнери портала

Price.ua - сервіс порівняння цін в Україні
Архів Експорт Інформатор Про нас / Контакти

   Copyright © 2016 Коментарі: Всі права захищені.

Яндекс.Метрика Система Orphus