УКРАЇНА

00:19

05.12

Києву повертають звання зеленої столиці

Києву повертають звання зеленої столиці

У Києві відбулася посадка дерев, що стала брендом (ФОТО)

0

Більше двох десятків компаній висадили майже сотню ялин, ялівцю, туї та самшиту в рамках проекту «Зелене видавництво»

Як передає кореспондент «Коментарів», вранці 27 квітня, в останню суботу місяця, у сквері Островського біля столичної Солом’янської площі панувало незвичайне пожвавлення. Понад 150 осіб з 24 українських компаній різної спрямованості зібралися разом, щоб збагатити сквер новими деревцями і кущами. Акція стала частиною більш масштабного екологічного проекту під назвою «Зелене видавництво», ініційованого «Еволюшен Медіа».

«Кажуть, що ліси – це легені планети, – розповіла головний редактор газети «Коментарі», шеф-редактор сайту Comments.uа Тетяна Мокротоварова. – Відповідно, сквери та парки – це легені міст, яким часто дуже не вистачає чистого повітря. Тому дерева, які ми висадимо сьогодні, не просто прикрасять наше місто, вони дозволять нашому місту дихати вільніше. І дуже приємно, що до нас сьогодні приєдналося стільки учасників, а кількість партнерів проекту зростає з кожним роком».

Раніше в рамках проекту висаджувалися платани і форзіції на проспекті Глушкова, потім там же – молоді дубки, катальпи і спіреї. Восени минулого року завдяки партнерам проекту столичний Маріїнський парк обзавівся ялиновою і барбарисовою алеями. Цього разу були висаджені ялівець, туя, ялини і самшит – всього 95 рослин.

Примітно, що багато учасників прийшли на акцію разом із дітьми. Коли кореспондент «Коментарів» спілкувався з директором компанії «УкрЄвроМАЗ» Богданом Сахандою, його 7-річний син уже щосили грався на дитячому майданчику. Але коли робота кипіла, дитина була поруч – допомагав, притримував, тобто брав пряму участь у висадженні дерев. За словами директора «УкрЄвроМАЗу», для дітей дуже важливий приклад батьків. «Тому участь у такій акції – інвестиція в майбутнє нашої країни у вигляді прикладу, як треба жити в гармонії з планетою і які цінності є важливими», - пояснив Саханда.

Варто зазначити, що екопроект «Еволюшен Медіа» за останні роки міцно став на ноги, що також сприяє залученню нових учасників до подібних акцій. «Дуже важлива впізнаваність такої діяльності. «Зелене видавництво» за минулі два, майже три роки стало серйозним брендом у контексті екологічної та соціальної відповідальності. І приєднуватися до таких проектів приємно і корисно», - зазначив PR-спеціаліст компанії АВВ в Україні Олег Бардяк.

Додамо, що після закінчення «зеленої» акції на учасників чекав приємний бонус: невеликий фуршет, щоб «заморити черв’ячка», якого нагуляли на свіжому повітрі, та концерт етно-рок-бенду «Вася Club».

 

Нагадаємо, соціальний проект «Зелене видавництво» був заснований холдингом «Еволюшен медіа» у березні 2011-го, і того ж року він зайняв перше місце в конкурсі Green Awards Ukraine, в якому змагалися кращі екологічні проекти країни. У рамках «Зеленого видавництва» холдинг не тільки перевів друк своїх видань на вдруге перероблений папір, але й організував збір макулатури в офісах компаній-партнерів. На сьогодні проект підтримало вже більш як 120 компаній. Зібрано понад 110 тонн паперу, що дозволило зберегти як мінімум 380 дерев.

Теги: «Еволюшен медіа», «Зелене видавництво», сквер Островського, озеленення, дерево

Версія для друку
Погода
Погода у Києві

вологість:

тиск:

вітер:

Партнери портала

Price.ua - сервіс порівняння цін в Україні
Архів Експорт Інформатор Про нас / Контакти

   Copyright © 2016 Коментарі: Всі права захищені.

Яндекс.Метрика Система Orphus